26/3/11
Ja he acabat l’anàlisi del que es diu sobre Atenció a la Diversitat en els documents de l’escola i tot adequar-se al que “hauria de ser”, a la pràctica hi ha coses que no es compleixen. El Pla d’Atenció a la Divesitat, per exemple (elaborat per l’equip directiu), diu que cada dimarts els tutors s’han de reunir amb el mestre de reforç i el mestre d’EE per planificar la setmana i coordinar-se, però això no es fa. D’altra banda, a les programacions es diu que “s’adaptaran les activitats als alumnes amb més dificultats”, però no es diu què, com ni quan s’adaptarà.
Hi ha hagut consens unànime en l’exposició d’aquests fets (tot i que cada part implicada hagi justificat els motius de les desviacions que es produeixen), així que analitzada la situació, els primers acords que hem pres han estat:
1. Buscar (amb l’equip directiu i els mestres) el temps i l’espai perquè pugui haver la coordinació entre el mestre de reforç i els mestres amb qui intervé. El mateix amb el mestre d’EE. (Entenc que és bàsic que el mestre de suport sàpiga què es va a fer a l’aula en aquell moment, amb qui ha d’intervenir més, i amb quina finalitat).
2. Incloure a les programacions què, com i quan s’adaptaran els continguts, les activitats, els materials i els criteris d’avaluació als alumnes que ho necessitin.
Ara em manca acabar el buidatge d’un qüestionari que vaig passar a tot l’equip docent sobre el suport fora o dins l’aula i altres criteris (extret de la bibliografia).
Pel que fa a la reformulació d’objectius, de moment, no hem considerat necessari modificar-los.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada